❓Чому вони пишуть в дірект і мовчать?
⠀
Скинули фото, запитали ціну, чи є в наявності, щось уточнили.
Я все відповіла. Все є! А вони мовчать.
Фак! Що не так з цими людьми???? Самі не знають чого хочуть. Мої нерви не зі сталі!
Фото роблю, контент готую, пишу, не сплю!
⠀
Help! SOS!🆘
⠀
Давайте розбиратися⬇️
⠀
Таке запитання лише свідчить про те, що ви не розумієте шлях свого клієнта до покупки.
⠀
Я купую дитяче крісло.
Дивлюся різні варіанти, добавляю в кошик, пишу, уточняю деталі. Але не купую от прямо вже.
Я напишу не одній людині, а декільком. І уже прийму для себе рішення.
І не буду у кожного купувати, кому напишу.
⠀
Щоб було зрозуміло: дитяче крісло - це покупка планового попиту, а не емоційного.
⠀
Коли я шукала стиліста для фотосесії, я написала не одній людині звісно, а п’ятоьм! Щоб дізнатися деталі, ціни. Чи підійде мені ця людина, чи спрацюємося.
Розумієте мій шлях як клієнта до покупки?
⠀
А стиліст думає: чого вони мовчать?
Замість того, щоби взяти мене в оборот?
⠀
Просто трошки поміняти своє мислення, зрозуміти, як саме ваш клієнт приймає рішення про покупку, і можна перевернути гори в продажах.
⠀
Людина, яка здійснює покупку, проходить певні етапи, перш ніж будь-що купить.
І в одному випадку клієнт тільки вибирає що купити, а в іншому - вже у кого це купити.
Думає логічно, емоційно. І купує.
Або просто побачив рекламу, очі загорілися - і все! Хоче! Але лише перші 15хв😉
⠀
☝️І вся фішка в тому, що ми на все це можемо впливати - і на емоцію, і на логіку.
Мовчунів в діректі, злиті заявки - це все можна «реанімовувати». Нам потрібно просто навчитися працювати на всіх цих етапах.
⠀
І таких запитань - "Чого вони мовчать" - не буде.
Буде розуміння, як вести цього клієнта і закрити на продажу.
Або ж сказати „Чюз“, якщо визначите, що це не ваш клієнт.
⠀
І це те, що може навчитися кожен!
І ви будете продавати так, що гаманець задимить!
⠀
У кого є такі в діректі, що мовчать?
Пишіть, будемо думати, що з ними робити⬇️
#selfmadeonline_продажівпереписці
Категория : Продвижение бизнеса в Instagram
210
Комментарии
Написать комментарий