❗️Парочка важливих інсайтів, перед тим як замовляти рекламу у блогера. А пост - збережіть🙌⤵️
⠀
✅Чим грамотніше і відповідальніше підійти до роботи з блогерами - тим кращий результат буде!
Перед тим, як писати блогеру, спочатку визначіть, чи є у нього ваша ЦА.
Ваш продукт повинен бути цікавий саме аудиторії цього блогера. Якщо у блогера хороша статистика, але там нема вашої ЦА - замовляти рекламу безрезультатно.
⠀
✅Ви платите блогеру не за кількість підписників, а за:
• охват! від його ж підписників. Якщо охват менше 20-30% - вас такі блогери не цікавлять.
• за лояльну аудиторію, яка довіряє блогеру.
Амінь.
⠀
Тому що зараз велика конкуренція, постійні гіви і розіграші, відплив аудиторії блогера перекривається іншим розіграшем і так по колу. Аудиторію блогер зібрав, а зацікавити не зміг. Велика кількість підписників, а толку ніякого😈
І завдання, яке стоїть, - перевірити, чи це все НЕ обман.
⠀
Я дуже рекомендую перевіряти особливо детально мікроблогерів.
Тому що ті блогери, які стартанули 2 роки тому, ті мають аудиторію, яка за ними слідкує. Люди звикли уже до тих блогерів, і чекають на нову серію багатосерійного серіалу😅
Але і цінник там відповідно🤭
⠀
Новим же важче пробитися сьогодні. Просування стало дорогим. От і починають вони рости і збирати аудиторію на конкурсах і гівах, а зацікавити і стати лідером думки для своєї аудиторії не можуть. Звідси і реклама часто без результатів.
⠀
➡️Є чітка покрокова багатоетапна робота з блогерами, яка включає себе і перевірку, і роботу безпосередньо з блогером.
І це не просто - „зробіть рекламу“. Це - партнерські відносини, співпраця, де є чітке ТЗ і обговорені усі деталі.
⠀
Аналізувати і перевіряти блогерів на накрутки потрібно так:
✅Спочатку оцінити профіль візуально
✅Далі - перевірка програмами.
✅І на кінець - аналіз статистики блогера, яку обов`язково потрібно бачити.
⠀
Ліміт знаків вийшов.
Продовжити тему?
Як вам?
⠀
Лайк, якщо корисно♥️
Категория : Продвижение бизнеса в Instagram
274
Комментарии
Написать комментарий