Що робити коли у клнта  претензя чи критика  вн поводитися агреси

Що робити коли у клнта претензя чи критика вн поводитися агреси

🎯 Що робити, коли у клієнта є претензія чи критика і він поводитися агресивно в присутності інших людей? Ловіть лайфхаки від #калабуха!⠀
✔️ Торговий зал:⠀
все йде добре і раптом на порозі клієнт з претензією.⠀
Неприпустимо, щоб інші люди бачили, коли вашими послугами хтось незадоволений.⠀

Присутність при розборках може зруйнувати майже укладені угоди та вашу репутацію.⠀

📌 Терміново заведіть в інший зал, відведіть в сторону, заберіть від людей.⠀
.⠀
.⠀
✔️ По телефону:⠀
у вас люди і раптом - телефонна атака скандаліста.⠀
Припиніть з ним розмову, скажіть, що ви не має можливості спілкуватися і наберете за годину чи до кінця дня.⠀

Назвіть час, за який ви дійсно зможете набрати.⠀
Розмови в стилі «наберу, як тільки зможу», - не проходять.⠀

Це означає “ніколи” або “відчепися”, не містять конкретики і додатково агресують незадоволеного клієнта.⠀

- якщо клієнта такий перебіг подій не влаштовує і він далі скандалить в трубку, мовчки відєднуєтеся, зразу ставите телефон на безшумний режим. Тільки робіть це так, щоб люди, у присутності яких відбувалася розмова, це не помітили.⠀

- як тільки звільнитеся, то дзвоните людині, вибачаєтеся, що у вас сів телефон як раз під час спілкування, і тільки но ви його зарядили, зразу набрали і уважно слухаєте.⠀

📌 Будьте мужиком і подзвоніть. Ви пообіцяли. Як би вам не було страшно і не хотілося цього робити.⠀
.⠀
.⠀
✔️ В соцмережах:⠀

- Як можна швидше реагуйте на претензію. Якщо це відгук на бізнес-сторінці – пишете людині в приватне повідомлення. І саме там розвязувати питання.⠀

Після того, яка ви його залагодили, узгоджуєте, що робити з коментарем – або гарно пишете публічно, як ви його вирішили, або просите клієнта прибрати свій негативний відгук.⠀

Головне всі питання розвязуйте непублічно, в не можна допускати, щоб інші клієнти бачили, що у вашої компанії є проблеми.⠀

📌 “НІ” публічним розборкам та зясуванню стосунків як офлайн, так і онлайн.⠀

Скандал – інтимна річ!⠀

Було корисно? Ставте ❤️ допису та + в коментарях. За розгортутий відгук із порадами та прикладами з вашого досвіду, воздасться! Жду!⠀

----------------⠀
Ваша #людмилакалабуха #калабухапродажі

Скажи спасибо автору - Поделись с друзьями:

Facebook накрутка лайков Facebook messenger накрутка лайков Telegram накрутка подписчиков Twitter накрутка подписчиков

Комментарии

Ничего не найдено.

Написать комментарий