Будьякии далог з клнтом ма 3 варанти сценарю

Будьякии далог з клнтом ма 3 варанти сценарю

☝️Будь-який діалог з клієнтом має 3 варіанти сценарію:

1️⃣Клієнт купить зразу ж
2️⃣Клієнт не купив і не купить ніколи
3️⃣Клієнт поки не купив, але купить

Вся сіль в тому, що ми не можемо вгадати, який клієнт перед нами і як завершиться діалог у 2 і 3 випадку.

Тому потрібно поборотися.
По факту, активна робота з 3 варіантом - це точка росту продаж. Тут заховані гроші.
Але! Більшість працює лише з першим сценарієм розвитку діалогу. Коли клієнт пише - Хочу купити. Хоча і тут умудряються часто клієнта зливати.

З тими, що прямо зараз не купують, можна і потрібно! вести по воронці продаж далі і робити спроби закрити на продажу.

Другий і третій варіант - потрібно опрацьовувати.
Ваша позиція - боюся нав’язуватися/ я не хочу/ якщо хочуть, самі куплять - ви маєте на неї право.
Однозначно. Але ви повинні прийняти також і той факт, що втрачаєте потенційних клієнтів. Тому що часто не лише одному вам пишуть в дірект. Хто краще опрацює заявку, той і у виграші. Сервіс сьогодні вирішує🙌

Що зупиняє?

В переписці ніхто не покусає і не поб‘є - це точно😉
Задавати запитання, щоб допомогти клієнту? Відписати, якщо раптом переписка перервалася?
Що в цьому страшного?

Хороша новина в тому, що це все негативні установки, які потрібно і можна змінити.
І тоді можна перейти від етапу «я боюся продавати» до «продавця рівня Бог»

Напишіть, що зупиняє вас працювати з категорією клієнтів, які думають, які не відписують? Які не дають номер карточки зразу ж після «Добрий день»?
1️⃣Страх бути нав‘язливим?
2️⃣Страх відмови?
3️⃣Відсутність бажання першим вступати в діалог з клієнтом?
4️⃣Відсутність розуміння, як вести діалог?
#selfmadeonline_продажівпереписці

Скажи спасибо автору - Поделись с друзьями:

Facebook накрутка лайков Facebook messenger накрутка лайков Telegram накрутка подписчиков Twitter накрутка подписчиков

Комментарии

Ничего не найдено.

Написать комментарий